BS w Białobrzegach

Logo

Wyszukiwarka

Nawigacja

Treść strony

Western Union

Informacje o usłudze

Western Union to światowy lider na rynku szybkich międzynarodowych przekazów pieniężnych. Klienci Western Union mogą łatwo i bezpiecznie przekazać pieniądze do ponad 300 000 placówek zlokalizowanych w 200 krajach na całym świecie. W Polsce do dyspozycji jest ponad 4700 punktów agencyjnych Western Union.

Ponad 150-letnia tradycja Western Union w realizacji przekazów pieniężnych i zastosowanie najnowocześniejszych technologii informatycznych sprawiają, że Twoje pieniądze są bezpieczne.

Aby wysłać przekaz pieniężny nie jest wymagane posiadanie rachunku.

Wpłata środków
Aby wysłać pieniądze za granicę należy zgłosić się do którejkolwiek placówki naszego Banku, wypełnić formularz WPŁATA oraz wpłacić kwotę przekazu i uiścić opłatę. Po otrzymaniu numeru kontrolnego transakcji od operatora nadawca sam powiadamia telefonicznie odbiorcę o dokonaniu przekazu. Wpłaty dokonuje się w walucie polskiej (PLN). Pieniądze mogą być dostępne już w kilkanaście minut od nadaniu przekazu. Dla osób często korzystających z usługi przekazów pieniężnych istnieje możliwość wyrobienia atrakcyjnej „Karty Gold”, dzięki której otrzymujemy zniżki na przekazy, krótszy czas obsługi, darmowe powiadomienie SMS, oferty specjalne i inne.

W większości krajów przekazy są realizowane w walucie danego kraju, przy czym niektóre kraje mogą dodatkowo wprowadzić możliwość obsługi transakcji w innej walucie. Przekazy pieniężne w Banku można wysyłać w PLN, EUR, USD i GBP, a nadanie przekazów w PLN. Opłaty za przekazy pobierane są w całości od nadawców i wyłącznie w walucie PLN. Kwota jednorazowego przekazu wysłanego z Polski wynosi maksymalnie 7499 USD lub równowartość w PLN. Przekazy odbierane w Polsce (nadane za granicą) nie mają ograniczeń kwotowych.

Wypłata środków
W celu wypłacenia przesłanych pieniędzy należy po otrzymaniu powiadomienia od nadawcy przekazu o dokonaniu wpłaty poprzez sieć Western Union zgłosić się do którejkolwiek placówki naszego Banku, wypełnić formularz WYPŁATA albo podać niezbędne dane oraz okazać dokument tożsamości. W wyjątkowej sytuacji, gdy odbiorca nie ma żadnego dowodu tożsamości pieniądze można odebrać na określone hasło. Western Union za dodatkową opłatą powiadomi wskazanego odbiorcę o tym, że pieniądze są już do odbioru. Wypłata następuje w gotówce, w walucie polskiej (PLN).

Korzyści

  • karta GOLD Western Union;
  • globalny zasięg;
  • ponad 300 000 placówek na całym świecie;
  • brak konieczności posiadania rachunku bankowego;
  • łatwy sposób korzystania;
  • krótki czas realizacji;
  • pełne bezpieczeństwo;
  • szybkość i wygoda

Inne

  • infolinia telefoniczna Western Union: 801 120 224 (dla dzwoniących z telefonów komórkowych i z zagranicy: +48 22 591 2224)
  • infolinia telefoniczna Banku: +48 613 25 44/+48 613 27 44
  • Regulamin Programu Karty Western Union Gold
  • Więcej na oficjalnej stronie Western Union http://www.westernunion.com.pl

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.