BS w Białobrzegach

Logo

Wyszukiwarka

Nawigacja

Jesteś tu:
  • Oferta
  • Aplikacja mobilna Nasz Bank

Treść strony

Aplikacja mobilna Nasz Bank dostępna na systemie operacyjnym Android

Będąc klientem Banku Spółdzielczego w Białobrzegach masz możliwość korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank. Aplikacja umożliwia zdalny dostęp do Twojego konta, jest przejrzysta, wygodna i funkcjonalna.

Aplikacja pozwala klientom indywidualnym oraz instytucjonalnym posiadającym dostęp do usługi bankowości elektronicznej korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne ze standardem Google dla systemu Android oraz Apple w wersji dla systemu iOS (w trakcie przygotowania).

Dzięki aplikacji masz dostęp do:

○ Usługi BLIK

W Aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępna jest usługa BLIK. Dzięki niej możliwe jest przeprowadzanie transakcji (wypłaty i płatności za zakupy) z wykorzystaniem sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji mobilnej, który służy do  akceptowania operacji na telefonie. Transakcje BLIK są bezpieczne, wygodne, realizowane szybko bez zwłoki i pozbawione ryzyka przechwycenia przez niepowołane osoby danych klienta. W trakcie akceptacji transakcji klient ma ponowną możliwość weryfikacji jej na ekranie telefonu. Usługi BLIK dają możliwość przeprowadzania transakcji przy użyciu smartfona, bez konieczności posiadania przy sobie kart płatniczych.

○ Mobilnej autoryzacji

Mobilna autoryzacja jest jednym ze sposobów autoryzacji transakcji w  bankowości  internetowej. W momencie dodania urządzenia mobilnego w bankowości internetowej Twój sposób autoryzacji zmieni się z haseł SMS na mobilną  autoryzację. Od tej pory, gdy wykonasz operację w bankowości elektronicznej, na Twoje urządzenie mobilne przyjdzie komunikat w formie powiadomienia PUSH dotyczący autoryzacji danej transakcji w aplikacji.

Ponadto:

 bezpiecznie zarządzasz swoimi finansami przy pomocy urządzenia mobilnego - dostęp do aplikacji jest chroniony kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych;

 przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach;

○ dostęp do historii operacji na rachunku;

○ prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)

○ wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych;

○ polecenia Sm@rt wypłaty oraz przelewy QR;

○ zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie haseł SMS;

○ otrzymujesz powiadomienia PUSH zawierające informacje o realizowanych dyspozycjach na Twoim rachunku (m.in. wpłaty, wypłaty, transakcje BLIK, logowanie oraz dyspozycje realizowane przez usługę bankowości elektronicznej i inne)

  możesz zadzwonić lub wysłać e-mail do banku

 

Więcej o produkcie w: 

Przewodniku po aplikacji mobilnej Nasz Bank (Android)

Regulaminie korzystania z aplikacji mobilnej Nasz Bank

 

« wstecz

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.