Jak zastrzec kartę?
W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy jak najszybciej dokonać jej zastrzeżenia, dzwoniąc pod jeden z niżej podanych numerów telefonów:
Zastrzeganie kart płatniczych SGB:
- infolinia 800 888 888 lub 61 647 28 46 (połączenia z zagranicy)
Ogólnopolski System Zastrzegania Kart (24 h/7 dni):
- tel. w kraju: + 48 828 828 828
Po nawiązaniu połączenia telefonicznego oraz wypowiedzeniu nazwy banku, który wydał kartę, system przekieruje rozmowę do właściwej infolinii w celu zastrzeżenia karty. Zastrzeżenie dokonane telefonicznie należy osobiście potwierdzić w oddziale banku, który wydał kartę w przeciągu 7 dni od telefonicznego zastrzeżenia.
Tymczasowe zastrzeżenie karty
Możesz tymczasowo zabezpieczyć kartę w aplikacji mobilnej Nasz Bank jeśli podejrzewasz np. jej zgubienie lub sczytanie danych karty przez osoby trzecie.
Zastrzeżenie karty
Zastrzeżenie karty w aplikacji mobilnej Nasz Bank jest operacją nieodwracalną – karta zostanie zarchiwizowana, nie pojawi się na liście kart.