Menu

Dane kontaktowe

Bank Spółdzielczy w Białobrzegach

KRS: 0000239710
NIP: 798-000-44-00
Regon: 000497325
SWIFT CODE (BIC): GBWCPLPP

B08if4984+ZvAAAAAElFTkSuQmCC

Kod SWIFT składa się z 8 lub 11 znaków i wykorzystuje się go podczas rozpoznawania konkretnej instytucji finansowej w obrocie międzynarodowym. Najczęściej używany podczas przelewów zagranicznych.

Kod BIC (Bank Identifier Code) to po prostu SWIFT. W Polsce rozpoznawalne jest określenie kod SWIFT, a na całym świecie BIC.

Numer IBAN: rachunek NRB poprzedzony literami PL (razem 28 znaków)

np. PL 49 9117 0000 0000 5555 4444 0001

Kursy walut

Dane z dnia: 2025-06-10 12:00:00
1 EUR4.2611w dół-0.0161
1 GBP5.0380w dół-0.0418
1 USD3.7352w dół-0.0075

Bezpieczeństwo

System antyfraudowy FDS

Rozwój cyberbezpieczeństwa, a co za tym idzie – ochrony naszych klientów, to nasz priorytet. Każdego dnia analizujemy transakcje kartowe w ramach systemu antyfraudowego FDS, a teraz tym monitoringiem zostaną również objęte transakcje wykonywane w bankowości elektronicznej oraz aplikacji mobilnej Nasz Bank.

8PSgsXqohtYoUAAAAASUVORK5CYII=

Co to dla Ciebie oznacza?

Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach klientów. W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony. 

Co w takiej sytuacji?

  1. Klienci mogą otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji „Nasz Bank”:
  1. dla transakcji w bankowości internetowej:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

b. dla transakcji w aplikacji „Nasz Bank”:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

Nadawcą wiadomości będzie „SGB.

2. Po otrzymaniu wiadomości klient powinien skontaktować się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję pod numerem telefonu 800 888 888 lub 61 647 28 46. Klient może się również zwrócić bezpośrednio do pracownika Banku Spółdzielczego w Białobrzegach, który może zaakceptować lub odrzucić transakcje klienta

3.Jeśli klient potwierdzi transakcję – konsultant zaakceptuje ją w systemie i zostanie ona zrealizowana.
Jeśli klient nie potwierdzi transakcji (transakcja jest oszustwem) –
transakcja zostanie odrzucona.

2Y+HD9+wQCwAAAABJRU5ErkJggg==

+H1fIBRrQvUdBAAAAAElFTkSuQmCC 
Dziękujemy za zrozumienie i współpracę. 

Odnośniki

Informacje kontaktowe

Centrala Banku Spółdzielczego w Białobrzegach

ul. Szkolna 6
26-800 Białobrzegi

tel: +48 613 27 85 - Sekretariat
+48 613 45 56 - Kadry
e-mail: sekretariat@poczta.bsbialobrzegi.pl
Identyfikator E-doręczenia: AE:PL-67333-50237-VGFAS-24

  • Depozyty gwarantuje BFG
  • -
[obiekt mapy] Lokalizacja na mapie: Bank Spółdzielczy w Białobrzegach