-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu -
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka -
Powiązane strony
Menu
Menu
Ważne strony
Dane kontaktowe
Bank Spółdzielczy w Białobrzegach
KRS: 0000239710
NIP: 798-000-44-00
Regon: 000497325
SWIFT CODE (BIC): GBWCPLPP
Kod SWIFT składa się z 8 lub 11 znaków i wykorzystuje się go podczas rozpoznawania konkretnej instytucji finansowej w obrocie międzynarodowym. Najczęściej używany podczas przelewów zagranicznych.
Kod BIC (Bank Identifier Code) to po prostu SWIFT. W Polsce rozpoznawalne jest określenie kod SWIFT, a na całym świecie BIC.
Numer IBAN: rachunek NRB poprzedzony literami PL (razem 28 znaków)
np. PL 49 9117 0000 0000 5555 4444 0001
Kursy walut
1 EUR | 4.2611 | w dół | -0.0161 |
1 GBP | 5.0380 | w dół | -0.0418 |
1 USD | 3.7352 | w dół | -0.0075 |
Bezpieczeństwo
System antyfraudowy FDS
Rozwój cyberbezpieczeństwa, a co za tym idzie – ochrony naszych klientów, to nasz priorytet. Każdego dnia analizujemy transakcje kartowe w ramach systemu antyfraudowego FDS, a teraz tym monitoringiem zostaną również objęte transakcje wykonywane w bankowości elektronicznej oraz aplikacji mobilnej Nasz Bank.
Co to dla Ciebie oznacza?
Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach klientów. W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.
Co w takiej sytuacji?
- Klienci mogą otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji „Nasz Bank”:
- dla transakcji w bankowości internetowej:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
b. dla transakcji w aplikacji „Nasz Bank”:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”
Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.
2. Po otrzymaniu wiadomości klient powinien skontaktować się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję pod numerem telefonu 800 888 888 lub 61 647 28 46. Klient może się również zwrócić bezpośrednio do pracownika Banku Spółdzielczego w Białobrzegach, który może zaakceptować lub odrzucić transakcje klienta
3.Jeśli klient potwierdzi transakcję – konsultant zaakceptuje ją w systemie i zostanie ona zrealizowana.
Jeśli klient nie potwierdzi transakcji (transakcja jest oszustwem) – transakcja zostanie odrzucona.
Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.