-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu -
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka -
Powiązane strony
Menu
Menu
Menu
- Polityka informacyjna
- Informacje wynikające z art. 111A i 111B Prawa bankowego
- System kontroli wewnętrznej
- System zarządzania ryzykiem
- Zapewnienie różnorodności przy zatrudnianiu na stanowiska w organach zarządzających Bankiem oraz personelu
- Polityka wynagrodzeń Banku
- Polityka zarządzania konfliktami interesów
- Sygnaliści
- Standardy Ochrony Małoletnich
Dane kontaktowe
Bank Spółdzielczy w Białobrzegach
KRS: 0000239710
NIP: 798-000-44-00
Regon: 000497325
SWIFT CODE (BIC): GBWCPLPP
Kod SWIFT składa się z 8 lub 11 znaków i wykorzystuje się go podczas rozpoznawania konkretnej instytucji finansowej w obrocie międzynarodowym. Najczęściej używany podczas przelewów zagranicznych.
Kod BIC (Bank Identifier Code) to po prostu SWIFT. W Polsce rozpoznawalne jest określenie kod SWIFT, a na całym świecie BIC.
Numer IBAN: rachunek NRB poprzedzony literami PL (razem 28 znaków)
np. PL 49 9117 0000 0000 5555 4444 0001
Kursy walut
1 EUR | 4.2497 | bez zmian | 0.0000 |
1 GBP | 5.0483 | bez zmian | 0.0000 |
1 USD | 3.7747 | bez zmian | 0.0000 |
Polityka zarządzania konfliktami interesów
Polityka zarządzania konfliktami interesów w Banku Spółdzielczym w Białobrzegach
Konflikt interesów to znane Bankowi oraz osobom powiązanym okoliczności faktyczne lub prawne, w których istnieje ryzyko:
- że na profesjonalny osąd lub działanie, które ma zostać przez nich podjęte na rzecz jednej strony mogą mieć wpływ inne strony lub osoby trzecie (również jeżeli taki wpływ ma charakter potencjalny),
- a także znane Bankowi lub osobom powiązanym okoliczności faktyczne lub prawne mogące doprowadzić do powstania sprzeczności (również potencjalnej) między interesem Banku, osoby powiązanej lub osoby bliskiej dla niej i obowiązkiem działania przez Bank lub osobę powiązaną w sposób rzetelny, z uwzględnieniem najlepiej pojętego interesu klienta Banku,
- jak również znane Bankowi okoliczności mogące doprowadzić do powstania sprzeczności (również potencjalnej) między interesami kilku klientów Banku albo sprzeczności między interesem Banku a osoby powiązanej lub osoby bliskiej dla niej,
- a także występowanie podstaw lub zachowań, dla których intencją jest realizacja prywatnych celów majątkowych lub celów osób powiązanych lub osób trzecich, pozostających w sprzeczności z interesem Banku bądź interesem klienta.
Bank monitoruje zgłoszone przypadki konfliktu interesów oraz przeprowadza testy zgodności (przeglądy, kontrolę wewnętrzną) w zakresie przestrzegania zasad związanych z przeciwdziałaniem i zarządzaniem konfliktem interesów.